Subject: FW: Luige, Viljandi mnt 109 DP (Meie Toidukaubad) kooskõlastamine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 13:00:30 +0200

Palun reg

From: Tarmo Zernant <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 5, 2025 12:21 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Kiili Vallavalitsus <[email-masked]>; Malle Alvela
<[email-masked]>
Subject: Luige, Viljandi mnt 109 DP (Meie Toidukaubad) kooskõlastamine

Tere!

Kiili valla soovitusel edastame kooskõlastamiseks Luige, Viljandi mnt 109
(Meie Toidukaubad) dokumendid (lisatud digikonteiner seletuskirja,
põhijoonise ja tehnovõrkude koondplaaniga).

Annan alljärgnevalt ka ülevaate muudatustest.

Seletuskiri

Punkt 3.5. Tänavate maa-alad, liiklus- ja parkimiskorraldus.

Teise lõigu lõpust kustutati lause - "Planeeringu realiseerimisel alandada
piirkiirust 50 km/h-ni".

Punkt 3.5. Tänavate maa-alad, liiklus- ja parkimiskorraldus.

Neljanda lõigu algne lause "Põhijoonisele on kantud nähtavuskaugused
paremale ja vasakule ulatusega 200 meetrit, mis vastab kiirusel 70 km/h
tasemele rahuldav". asendati lausetega "Põhijoonisele on kantud
nähtavuskaugused paremale ja vasakule ulatusega 160 meetrit, mis vastab
peatee projektkiirusele 70 km/h. Nähtavuskolmnurgas tuleb vajadusel
kärpida või likvideerida nähtavust piiravad puud või nende külgoksad."

Punkt 3.6.1. Elektrivarustus.

Esimese lõigu lõppu lisati lause: "Liitumis- ja jaotuskilbi paigaldamisel
tuleb arvestada kergliiklustee vaba ruumi nõudega 0,5m katte servast."

Põhijoonis ja tehnovõrkude joonis

Korrigeeriti nähtavuskolmnurga kuju. Algne kolmnurk 10x200m, uus kuju
15X160m.

Jääme ootama kooskõlastust.

Tervitades

Tarmo Zernant

Detailplaneeringute osakonna juhataja

+372 50 33 065 | tarmo <mailto:[email-masked]> @dge.ee

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004 | Maakri 29 | Tallinn
10145
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.